"להילחם גם בטרור שנגד ישראלים" • נתניהו ב'היפר כשר'- תיעוד

    שלמה ריזל No Comments on "להילחם גם בטרור שנגד ישראלים" • נתניהו ב'היפר כשר'- תיעוד
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רה"מ נתניהו ושר החוץ ליברמן בקרו תחת אבטחה כבדה בהיפר כשר שעמד במוקד התקפת הטרור בערב שבת האחרונה.

    "מצפה מכל המנהיגים שצעדנו יחד ברחובות פריס שיילחמו בטרור באשר הוא גם כאשר הוא מופנה כלפי ישראלים. ‏במידה שהדבר תלוי בי, תמיד אדאג לכך שישראל תצעד בשורה הראשונה של המדינות בכל הקשור לבטחונה ועתידה" אמר נתניהו.

    קודם לכן נפגש נתניהו עם ראשי הקהילות בצרפת ואמר להם "אני מבקש קודם כל להודות לכם, מנהיגי הקהילה היהודית בצרפת, על האירוח החם. האירוע המרגש היה אתמול בבית הכנסת la Victoire"", ואני התרגשתי מאוד גם מהמפגש עם בני המשפחות השכולות, עם שני האחים שהחזקתי אותם ואמרתי להם שאני מבין היטב את הרגשתם ושעם ישראל כולו מחבק את המשפחות. זה היה רגע של סולידריות יהודית אמיתית.

    הביקור בפאריס הוא גם רגע של סולידריות אנושית כללית. מהרגע שבעיית האבטחה נפתרה והתאפשר לי להגיע הנה, היה טבעי שאבוא הנה, היה חשוב שאגיע הנה, ולכן באתי הנה. יש הרבה משמעות למה שהעולם ראה, את ראש ממשלת ישראל צועד עם כל מנהיגי העולם במאמץ אחד נגד הטרור, או לפחות בקריאה להתאחד. זה דבר שמדינת ישראל אומרת שנים ארוכות, זה דבר שאנחנו אומרים אותו כאן היום בתוספת אחת פשוטה: אם העולם לא יתאחד עכשיו נגד הטרור, מכות הטרור שחווינו כאן ילכו ויגדלו בהיקפים שאנשים אינם משערים אותם, ולכן אני מקווה שאירופה תתאחד, אני מקווה שהיא גם תתעשת. ישראל תומכת באירופה במאבקה בטרור והגיע הזמן שאירופה תתמוך בישראל בדיוק באותו מאבק".

    נתניהו צרפת

    היפר כשר 5

    היפר כשר 6

    היפר כשר 3

    היפר כשר

    היפר כשר 4



    0 תגובות